Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, wystąpienia wady oraz dane dotyczące konta na które przelejemy pieniądze za reklamowany towar wraz z kosztami przesyłek.

Pobierz formularz reklamacji [pdf]

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Czarna Kropka butik Małgorzata Broczek

ul. Sybiraków 1

59-300 Lubin

tel. 602-279-764

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami w stanie nienaruszonym:

Czarna Kropka butik Małgorzata Broczek

ul. Sybiraków 1

59-300 Lubin

tel. 602-279-764

Pobierz formularz odstąpienia od umowy [pdf]

Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołączyć trzeba wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. W takim wypadku koszt zwrotu przesyłki ponosi zamawiający. Nie przyjmujemy zwrotów które zostały wysłane za pobraniem. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt przesyłki. Klient otrzyma równowartość ceny produktu który zamówił.

UWAGA! Nie odbieramy paczek za pobraniem. Zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 7 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, na konto podane w formularzu, po uprzednim stwierdzeniu, że produkt nie był używany.